Δέκα τρία χρόνια πριν ξεκίνησε ο προγραμματισμός του, κάποιοι μάλιστα εξέφραζαν τότε και την άποψη να μην ανατεθεί το έργο του νέου δρόμου Αεροδρομίου-Οίας στην Εγνατία, για να μην καθυστερήσει η υλοποίησή του.
Ωστόσο οι τότε κρατούντες αποφάσισαν για τους δικούς τους λόγους να την εμπιστευτούν για να παίξει το ρόλο του επιβλέποντα και του μεσάζοντα, καθώς το έργο τελικά υλοποιείται από υπέρ – εργολάβο, με αποτέλεσμα σήμερα, σχεδόν μια δεκαπενταετία μετά, ο δρόμος όχι μόνο να μην έχει ολοκληρωθεί αλλά και κανείς να μην ξέρει με σιγουριά πότε θα παραδοθεί.
Οι εργασίες βέβαια συνεχίζονται όπως είδαμε στο ρεπορτάζ που κάναμε, αλλά οι ρυθμοί είναι εξαιρετικά αργοί και μάλλον δεν θα προλάβουμε ούτε αυτή την τουριστική περίοδο.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι συναντά κάποιος που αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τον ημιτελή δρόμο….
Διαβάστε επίσης
04 Απριλίου, 2025
Ανακοίνωση της BLUE STAR για τις αλλαγές των δρομολογίων λόγω της απεργίας της 9-4-2025
04 Απριλίου, 2025
Ελληνικός τουρισμός 2025: Με 28,2 εκατ. αεροπορικές θέσεις ανοίγει η θερινή σεζόν- μικρή η μείωση για την Σαντορίνη
07 Απριλίου, 2025
Γ.Χατζημάρκος: Ενα πλάνο προβολής ειδικά για την Σαντορίνη σχεδιάστηκε, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του και ξεκινάμε την υλοποίηση του.
05 Απριλίου, 2025
Πρόστιμο στα κρουαζιερόπλοια που ακυρώνουν τις προσεγγίσεις τους στην Σαντορίνη επέβαλε το ΔΛΤΘ-Αντίδραση από την ΕΕΚΦΝ
04 Απριλίου, 2025
Ανακοίνωση της BLUE STAR για τις αλλαγές των δρομολογίων λόγω της απεργίας της 9-4-2025
04 Απριλίου, 2025