Της Αναστασίας Βαμβακά

Η MSC Cruises εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την ελληνική κρουαζιέρα, προσεγγίζοντας στρατηγικά την ανάπτυξη του κλάδου μέσω επενδύσεων σε υποδομές και επέκτασης των δρομολογίων της καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ο Norbert Stiekema, Executive Director της MSC Cruises, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων πάνω στο κρουαζιερόπλοιο “MSC Sinfonia”, σημείωσε πως η ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα πρέπει να βασίζεται στην αναβάθμιση των υποδομών και όχι στην επιβολή επιπρόσθετων τελών.

Προκλήσεις και στρατηγική προσέγγιση

Ο κ. Stiekema υπογράμμισε πως η κατάσταση σε λιμάνια όπως η Σαντορίνη δείχνει την ανάγκη για αναβάθμιση των υποδομών και όχι για μείωση του αριθμού των επισκεπτών. Η βελτίωση της προσβασιμότητας, όπως στο τελεφερίκ της Σαντορίνης, είναι κλειδί για τη βιώσιμη διαχείριση της τουριστικής ροής. Η MSC Cruises στηρίζει τη στρατηγική της στη στενή συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση και τη Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA), συμβάλλοντας στην υλοποίηση του πενταετούς σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης που στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Η χειμερινή εκδοχή της κρουαζιέρας

Με το “MSC Sinfonia” να πραγματοποιεί χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά, η MSC εγκαινιάζει μια νέα τουριστική εμπειρία που περιλαμβάνει εβδομαδιαία δρομολόγια σε προορισμούς όπως η Κέρκυρα, η Σμύρνη, η Κωνσταντινούπολη και το Μπάρι. Η πρωτοβουλία αυτή ευθυγραμμίζεται με την αξιοποίηση του ελληνικού χειμερινού κλίματος και πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ ενισχύει τον Πειραιά ως διεθνές λιμάνι επιβίβασης.

Επιπλέον, από το 2024, η Σύρος εντάσσεται ως νέος, εναλλακτικός προορισμός, με τέσσερις προσεγγίσεις ετησίως. Αυτή η κίνηση συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή της τουριστικής κίνησης στα ελληνικά νησιά και προωθεί την αναγνωρισιμότητα λιγότερο προβεβλημένων περιοχών.

Η MSC Cruises επιμένει να είναι συνδεδεμένη με τις τοπικές κοινωνίες από τις 40 εκδρομές στην ξηρά, συνεργαζόμενη αποκλειστικά με Έλληνες προμηθευτές και επιχειρήσεις. Αυτή η πρακτική όχι μόνο τονώνει τις τοπικές οικονομίες, αλλά ενισχύει και την πολιτιστική σύνδεση των επισκεπτών με την Ελλάδα.

Το MSC Sinfonia: Ένα ταξίδι πολυτέλειας και ψυχαγωγίας

Με δυνατότητα φιλοξενίας 2.646 επιβατών, το MSC Sinfonia συνδυάζει τη σύγχρονη αισθητική με την πολυτέλεια. Από το πολυτελές MSC Aurea Spa και τα παιδικά πάρκα νερού, μέχρι τα εστιατόρια με διεθνή κουζίνα, το πλοίο προσφέρει επιλογές για κάθε ηλικία και προτίμηση.

Η MSC Cruises, τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο, δεσμεύεται να επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050. Με έναν στόλο 22 πλοίων και επιπλέον τρία νέα πλοία να εντάσσονται έως το 2027, η εταιρεία θέτει υψηλά πρότυπα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Η κίνηση της MSC να επενδύσει στην ελληνική αγορά κρουαζιέρας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου αναδεικνύει τις δυνατότητες της χώρας να πρωταγωνιστήσει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.