Κραυγή” αγανάκτησης για τα προβλήματα που βιώνει η Ανάφη σε ακτοπλοϊκό επίπεδο από την ασυνέπεια της εταιρείας Seajets όσον αφορά στο προχθεσινό δρομολόγιο του πλοίου Andros Jet, εκπέμπει ο δημοτικός σύμβουλος και ελεύθερος επαγγελματίας, Γιάννης Πατινιώτης, ο οποίος καταγγέλλει δημοσίως τη στάση της ακτοπλοϊκής εταιρείας με φόντο τα σοβαρά θέματα που συνάντησαν στην μετακίνησή τους κάτοικοι κι επισκέπτες.
Η μη εκτέλεση του πρωινού δρομολογίου της Τετάρτης, το οποίο συνδέει το μικρό Κυκλαδονήσι με τη Σαντορίνη την τρέχουσα θερινή περίοδο, προκάλεσε αναστάτωση κι αγανάκτηση σε αρκετούς επισκέπτες, πολλοί εκ των οποίων όχι μόνον δεν κατέστη εφικτό να φθάσουν στη Σαντορίνη, αλλά έχασαν και τις ανταποκρίσεις τους με τα προγραμματισμένα αεροπορικά δρομολόγια από το αεροδρόμιο Θήρας.
Μιλώντας στην εφημερίδα, ο δημοτικός σύμβουλος υπογράμμισε τα σοβαρά προβλήματα που έρχονται στο προσκήνιο σε επίπεδο τουριστικής ανάπτυξης αλλά και εξυπηρέτησης των μονίμων κατοίκων, εξαιτίας της μη συνεπούς στάσης της Seajets, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι για τα ανωτέρω, πρέπει να λάβει σαφή γνώση το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Σύμφωνα με όσα ο ίδιος επεσήμανε προς την εφημερίδα, εγείρεται σοβαρός προβληματισμός για την τουριστική πορεία του νησιού, όταν δεν υπάρχει προγραμματισμός και οργάνωση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Κρίνεται επιβεβλημένο να διευκρινισθεί πως, το πλοίο Andros Jet ενώ ήταν προγραμματισμένο να εκτελέσει τη σύνδεση Ανάφης – Θήρας το πρωί της Τετάρτης και συγκεκριμένα στις 08.15, έφθασε στο νησί το απόγευμα της ίδιας ημέρας (17.30), χωρίς μάλιστα να έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση προς τους επιβάτες.
“Ο κ. Ηλιόπουλος μάλλον κάνει ό,τι θέλει στο Αιγαίο”
Ειδικότερα, ο δημοτικός σύμβουλος μιλώντας για το ανεκτέλεστο πρωινό δρομολόγιο της Τετάρτης, ανέφερε παράλληλα πως, το πλοίο Andros Jet παρουσίασε πρόβλημα και στον καταπέλτη του μία ημέρα νωρίτερα, χωρίς ωστόσο να εμποδίζεται η προγραμματισμένη “διαδρομή” του.
“Την Τετάρτη – ενώ το πλοίο δήλωσε βλάβη χθες (Τρίτη) λόγω της μπουκαπόρτας κι ενώ μπόρεσε κι έφερε τους επιβάτες κανονικά το απόγευμα όπως είχε δρομολογηθεί -, το πρωί στις 7 κι ενώ θα έπρεπε να φύγουν οι επιβάτες για να ταξιδέψουν για Σαντορίνη (πολλοί από αυτούς είχαν κλείσει και αεροπορικά εισιτήρια), το πλοίο δεν ήρθε “ποτέ”” σημείωσε ο κ. Πατινιώτης, εξηγώντας ταυτόχρονα πως, δεν δρομολογήθηκε άλλο πλοίο στη θέση του για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες που είχαν προγραμματίσει να μετακινηθούν στη Σαντορίνη με αυτό.
“Δεν ήρθε και κανένα άλλο πλοίο για να καλύψει το δρομολόγιο” πρόσθεσε σχετικά, λέγοντας πως, “Το πλοίο ήταν προγραμματισμένο για αναχώρηση από την Ανάφη στις 08.15 και οι επισκέπτες του νησιού περίμεναν το πλοίο να φθάσει” ωστόσο, όπως δήλωσε μάταια. “Τελικά κάποιοι μεταφέρθηκαν στη Σαντορίνη με καΐκι από την Ανάφη αλλά άλλοι έχασαν εισιτήρια” υπογράμμισε ο ίδιος, καυτηριάζοντας μάλιστα και το γεγονός πως, “Δεν υπήρξε ενημέρωση από την εταιρεία προς τους επιβάτες και οι επιβάτες περίμεναν το πλοίο”.
Σύμφωνα με όσα θέλησε να σχολιάσει δημοσίως ο κ. Πατινιώτης, “Φυσικά οι επιβάτες που είχαν κλείσει δρομολόγια με αεροπλάνο προς εξωτερικό ή με άλλο πλοίο από τη Σαντορίνη τα έχασαν”, γνωστοποιώντας μάλιστα πως, εξέφρασαν έντονα παράπονα αρκετοί εξ αυτών. Δεδομένης της πρόθεσής του για δημόσια αναφορά της ανωτέρω κατάστασης, ο ίδιος θέλησε να ασκήσει κριτική και να στηλιτεύσει τη στάση της ακτοπλοϊκής εταιρείας να μην δείχνει συνέπεια στις γραμμές που εκτελεί. “Αναρωτιέμαι ο κ. Ηλιόπουλος θα πάρει τις επιχορηγήσεις που δικαιούται από το Υπ. Ναυτιλίας; Η εταιρεία έχει δείξει πως δεν εκτελεί σωστά τα δρομολόγια. Υπάρχει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας και μάλιστα το καλοκαίρι που υπάρχει ανάγκη λόγω επισκεψιμότητας” υποστήριξε ο δημοτικός σύμβουλος, αφήνοντας αιχμές δε, σχετικά με το ότι, “Έχουμε καταλάβει ότι ο κ. Ηλιόπουλος μάλλον κάνει ό,τι θέλει στο Αιγαίο”.
“Δεν είναι αναρτημένα τα δρομολόγια”
Συμπληρωματικά στα ανωτέρω, ο κ. Πατινιώτης έθιξε ακόμη ένα πρόβλημα που αφορά στη μη δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων επισκεπτών σχετικά με τα δρομολόγια που εξυπηρετούν την Ανάφη εγκαίρως, αφού όπως υποστήριξε, διαδικτυακά αν προβεί κάποιος σε αναζήτηση αυτών, δεν θα βρει αποτέλεσμα.
“Ένα άλλο θέμα που τίθεται και δεν γνωρίζουμε ποιος έχει την ευθύνη το Υπ. Ναυτιλίας ή η εταιρεία είναι πως τα δρομολόγια στο διαδίκτυο δεν φαίνονται” δήλωσε σχετικά, τονίζοντας μάλιστα πως, “Άμεσα αν κάποιος θέλει να δει πως θα προγραμματίσει ταξίδι για την Ανάφη τον Αύγουστο, θα διαπιστώσει πως το δρομολόγιο του Andros Jet δεν φαίνεται πουθενά”.
Ερωτηθείς αν και αυτό το θέμα έχει προκαλέσει παράπονα προς τον Δήμο, απάντησε καταφατικά. “Δεχόμαστε συνεχώς παράπονα και το κλασικό ερώτημα είναι τί κάνουμε ως πολίτες και ως αυτοδιοικητικοί του νησιού” πρόσθεσε ο ίδιος.
“Να ενημερωθεί το Υπ. Ναυτιλίας. Είναι κρίμα να μην εξυπηρετούνται τα νησιά”
Ερωτηθείς για την προσπάθεια ανάδειξης του προβλήματος, που όπως ανέφερε, έχει παρατηρηθεί ξανά στο πρόσφατο παρελθόν και μάλιστα προ ημερών, οπότε και διαπιστώθηκε μη άφιξη του πλοίου στην Ανάφη, ο ίδιος εξήγησε τα παρακάτω: “Θέλουμε να αναδείξουμε το θέμα ώστε να ενημερωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και να πράξει αρμοδίως προκειμένου να βελτιωθούν τα πράγματα. Είναι κρίμα καταρχήν για τον Έλληνα φορολογούμενο να πληρώνει για τις γραμμές τόσα χρήματα και να μην είναι ανταποδοτικά για λόγους προγραμματισμού, ίσως και για λόγους συμφερόντων προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες”.
Όπως σχολίασε μάλιστα, “υπήρξε ένα άλλο παράδειγμα προ είκοσι ημερών. Ξανά το Andros Jet δεν ταξίδεψε στο νησί μας, απλώς παρέμεινε Σαντορίνη”.
Προτού ολοκληρώσει τις δηλώσεις του, ο Γιάννης Πατινιώτης σχολίασε πως, “Υπάρχει έντονος προβληματισμός και στους πολίτες και στον Δήμο. Έχουμε πάρει αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου, έχουμε προχωρήσει σε τηλεφωνικές οχλήσεις. Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό”. Έκλεισε την αναφορά του δε, σημειώνοντας ξανά πως, η απουσία συνέπειας στην ακτοπλοϊκή σύνδεση, “έχει σαν συνέπεια να μην υπάρχει επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν που περιμένουμε ώστε να καλύψουμε βασικές ανάγκες στο νησί μας”.
Πηγή koinignomi.gr