Η Διοίκηση της Δ.Ε.Υ.Α.Θ. παρέχει τις εξής  διευκρινήσεις σχετικά με τις αιτιάσεις της «ΘΗΡΑΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» :

-Το κτίριο στο οποίο στεγάζονται τα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Θ. , όπως ίσως γνωρίζετε, είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων.

-Με αυτό τον γνώμονα, η νέα Διοίκηση θεώρησε πρωταρχικό της μέλημα να προχωρήσει στην εξεύρεση νέου κτιρίου το οποίο θα εξασφαλίζει ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας και σύγχρονες προϋποθέσεις  για  την εύρυθμη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της.

-Οι «μελέτες διακόσμησης» όπως τις διαστρεβλώνετε ,είναι μελέτες διαρρύθμισης του χώρου με βάση τις ανάγκες της επιχείρησης και όχι…που θα τοποθετηθούν πίνακες… και διάφορα «διακοσμητικά στοιχεία». Το κόστος δε των εργασιών, βαρύνει τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και όχι την Δ.Ε.Υ.Α.Θ.

– Η μίσθωση του ακινήτου θα ξεκινήσει όταν και εφόσον γίνει η μεταφορά της επιχείρησης στο νέο οίκημα, για το οποίο δεν έχει ακόμη  υπογραφεί  η σύμβαση.

-Όταν η Δ.Ε.Υ.Α.Θ. προχώρησε και  σχεδίασε την μεταφορά των γραφείων της δεν είχε  προβλέψει την πανδημία του κορονοϊού.

– Ο οποιοσδήποτε  συσχετισμός των οικονομικών της επιχείρησης με την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων είναι επιεικώς ατυχής και μόνον ως περιττό και πολυτελές έξοδο δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Σε ότι αφορά τα οικονομικά της Δ.Ε.Υ.Α.Θ.:

-Εάν δεν υπήρχαν οι ανείσπρακτες οφειλές που μας κληρονομήσατε ύψους πλέον των 4.400.000 εκατ. ευρώ και εάν

-Δεν υπήρχε η μείωση των καταναλώσεων -λόγω πανδημίας- της τάξεως του 90%(!), η Δ.Ε.Υ.Α.Θ. όπως και οι περισσότερες αντίστοιχες επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα δεν θα χρειάζονταν καμία «ένεση» ρευστότητας.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α. ΘΗΡΑΣ