Σαντορίνη — Όταν οι μετασεισμοί σταμάτησαν, ήρθαν οι… καλλιτεχνικοί. Και τι μετασεισμός ήταν αυτός!
Ο Ινδός super-influencer Mridul Madhok προσγειώθηκε στο πιο φωτογενές νησί της Ελλάδας με τόση χάρη,
που μέχρι και τα κατάλευκα σπιτάκια φαίνεται να ποζάρουν μαζί του.
Με 2.9 εκατομμύρια followers στο Instagram, 8.5 εκατομμύρια στο YouTube, και brand παρουσίας
πιο καλοκουρδισμένη από drone στο ηλιοβασίλεμα της Οίας, ο Mridul δεν είναι απλώς ένας ακόμη τουρίστας.
Είναι ένας digital πρεσβευτής lifestyle, που φέρνει μαζί του τη λάμψη του Bollywood, την αισθητική της νέας γενιάς ταξιδιωτών και,
ίσως, ένα ανεπίσημο κρατικό briefing. Μήπως είναι αυτός που εννοούσε η Υπουργός Τουρισμού;
Σε πρόσφατη ανακοίνωση, το Υπουργείο Τουρισμού δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με διεθνείς influencers για την
ανάδειξη της Σαντορίνης μετά τη σεισμική περίοδο. Και ξαφνικά, εμφανίζεται ο Mridul, με λεζάντα που γράφει “No plans. Just Santorini…”,
αλλά με εκτέλεση που μοιάζει έτοιμη για διεθνή καμπάνια του ΕΟΤ. Τυχαίο; Δε νομίζουμε.
Το στυλ του; Χαλαρό αλλά κομψό. Το βλέμμα του; Σαν να ακούει μουσική του A. R. Rahman καθώς κοιτά την Καλντέρα.
Οι πόζες του; Πιο καλοφτιαγμένες κι από ελληνικό φραπέ. Και το κυριότερο: Δεν ήρθε απλώς να “ανεβάσει stories”.
Ήρθε να ανεβάσει το επίπεδο. Ένα παράδειγμα καλής “ήπιας διπλωματίας” Σε έναν κόσμο όπου οι παραλίες γεμίζουν με hashtags
και οι εικόνες ταξιδεύουν πιο γρήγορα από αεροπλάνα, προσωπικότητες σαν τον Mridul μπορούν να παίξουν ουσιαστικό ρόλο στην προβολή μιας χώρας.
Χωρίς λόγια, χωρίς φωνές — μόνο εικόνες, αισθητική και φιλικότητα. Ο Mridul κατάφερε να κάνει τη Σαντορίνη να φανεί ακόμη πιο μαγευτική
στους εκατομμύρια fans του στην Ινδία και σε όλο τον κόσμο. Και το έκανε με σεβασμό στον τόπο, με στυλ
και με ένα χαμόγελο που λέει “ναι, αυτό είναι το μέρος που πρέπει να δεις.

KEIMENO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΑΒΒΙΔΟΥ