Μέχρι το 2021 η Fraport σκοπεύει να δαπανήσει περί τα 400 εκατομμύρια ευρώ στα περιφερειακά αεροδρόμια, με τη μερίδα του λέοντος να αφορά στη δημιουργία νέων κτιρίων αφίξεων και αναχωρήσεων στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς, της Λέσβου και της Κω, όπως ανέφερε ο μάνατζερ και πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της κοινοπραξίας, Stefan Schulte, σύμφωνα με το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Επιπλέον, τόνισε ότι η συνολική έκταση των τερματικών σταθμών θα αυξηθεί στο τέλος κατά 50% και 300.000 τετραγωνικά μέτρα και καθώς πρόκειται να βελτιστοποιηθούν όλες συνολικά οι διαδικασίες, αναμένεται σε σταθερή βάση αύξηση του επιβατικού κοινού.
Όπως αναμεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Schulte δήλωσε ότι «η Fraport ήδη πέτυχε τα πρώτα “γρήγορα κέρδη” στην Ελλάδα. Τα κέρδη δεν αποτιμώνται ωστόσο σε ευρώ, αλλά σε μεγάλη πρόοδο στη λειτουργικότητα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία ο όμιλος διαχειρίζεται εδώ και ένα χρόνο».
Το πρακτορείο εκτιμά πως «ο όμιλος Fraport πρέπει να αποδείξει στην Ελλάδα ότι οι αμφιλεγόμενες ιδιωτικοποιήσεις όχι μόνο ωφελούν τις εμπλεκόμενες εταιρείες, αλλά ότι πράγματι βελτιώνουν τις υποδομές και βοηθούν με τον τρόπο αυτόν την υπερχρεωμένη χώρα. Ο όμιλος της Φραγκφούρτης από κοινού με τον ελληνικό όμιλο Κοπελούζου πλήρωσαν περί τα 1,2 δισ. ευρώ στο ελληνικό κράτος, προκειμένου να μπορούν να διαχειρίζονται για 40 χρόνια τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια- τρία εξ αυτών στην ηπειρωτική Ελλάδα και έντεκα σε νησιά, μεταξύ αυτών σε γνωστούς τουριστικούς προορισμούς όπως στη Σαντορίνη, τη Μύκονο ή την Κέρκυρα».
Το 2017, ο τζίρος της Fraport ανήλθε σε 235 εκατ. ευρώ, ελαφρώς ανώτερος από τις προσδοκίες, ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 13,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την επιχειρηματική έκθεση της εταιρείας, που γνωστοποίησε ο Stefan Schulte.