21 νησιά, των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων συμμετέχουν και φέτος υπό την “ομπρέλα” της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στην μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, που φέτος γίνεται 40 ετών

 Με εμφάνιση αντάξια του “πρωταθλητή” του ελληνικού τουρισμού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνει και φέτος αισθητή την παρουσία της στην μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market 2019, που άνοιξε τις πύλες της, χθες, Δευτέρα, στη βρετανική πρωτεύουσα, στο  Εκθεσιακό κέντρο «ExCeL – London1 Western Gateway, Royal Victoria Dock London Docklands» και θα διαρκέσει μέχρι και τις 6 Νοεμβρίου.

Στο Λονδίνο για επαφές με τους τουριστικούς παράγοντες, στο πλαίσιο της WTM, βρίσκεται ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, πλαισιωμένος από τον Εντεταλμένο Τουριστικής Ανάπτυξης Δωδεκανήσου, Κώστα Χρυσοχοΐδη και τον Εντεταλμένο Τουριστικής Ανάπτυξης Κυκλάδων, Γιάννη Μαργαρίτη.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου,  στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του συνόλου των νησιών της, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, εξασφάλισε και φέτος κάτω από την “ομπρέλα” της τη συμμετοχή και παρουσίαση 21 νησιών, σε ένα εντυπωσιακό χώρο που μεταφέρει το νησιώτικο τοπίο, τα χρώματα και την αισθητική του στην καρδιά της βρετανικής πρωτεύουσας, στην έκθεση που κάθε χρόνο διαμορφώνει τις τάσεις στην διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική αγορά, με στόχο, το Νότιο Αιγαίο να κερδίσει και πάλι το μερίδιο που του αναλογεί και που τα τελευταία χρόνια φέρνει επαναλαμβανόμενα ρεκόρ στους βασικούς δείκτες της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας.

Τα νησιά που συμμετέχουν είναι: Λέρος, Χάλκη, Ρόδος, Πάτμος, Λειψοί, Κάρπαθος, Αστυπάλαια, Κως, Πάρος, Σέριφος, Σύρος, Ίος, Κύθνος, Φολέγανδρος, Νάξος, Μύκονος, Αντίπαρος, Σαντορίνη, Αμοργός, Μήλος και Τήνος.

Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της Έκθεσης, το περίπτερο της Περιφέρειας αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο.  Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου για τέταρτη συνεχή χρονιά καλωσορίζουν τους επισκέπτες στον επιβλητικό εκθεσιακό χώρο του ExCeL – London, αφού και φέτος η  Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου φρόντισε να εξασφαλίσει τον διαφημιστικό χώρο που καλύπτει την επιφάνεια της εισόδου του εκθεσιακού κέντρου, προβάλλοντας ειδικό βίντεο με το σύνολο των 48 νησιών του Νοτίου Αιγαίου,  οδηγώντας τον επισκέπτη στο περίπτερο της.

 

 

Η έκθεση WTM 2019 που φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια της,  αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Σχεδιάζοντας το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, οι εκδηλώσεις της  WΤΜ προσφέρουν κάθε χρόνο τις πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες δικτύωσης επιχειρήσεων για τη διεθνή κοινότητα ταξιδιωτικών επαγγελματιών.  40 χώρες, 221 εκθέτες και 9.000 επαγγελματίες επισκέπτες συμμετείχαν στην πρώτη WTM στο London Olympia, το 1980. Φέτος, 40 χρόνια αργότερα, η WTM London  έχει περίπου 5.000 εκθέτες από 182 χώρες και περιοχές,  περισσότερους από 51.000 ταξιδιωτικούς επαγγελματίες, βασικούς αγοραστές της βιομηχανίας και γενικότερα τουριστικούς παράγοντες και 3.000 δημοσιογράφους και ψηφιακούς επηρεαστές, για να δικτυωθούν, να διαπραγματευτούν και να ανακαλύψουν τις τελευταίες εκτιμήσεις και τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Ενδεικτικό της δυναμικής της έκθεσης είναι το γεγονός ότι η WTM παράγει περίπου 2,8 δισεκατομμύρια λίρες στερλίνες ταξιδιωτικών συμβολαίων από σχεδόν ένα εκατομμύριο επιχειρηματικές συναντήσεις.

Aπό το Λονδίνο όπου βρίσκεται ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε:

“Στην είσοδο της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης του κόσμου, τους επισκέπτες της υποδέχονται για μια ακόμη φορά, τα νησιά μας. Το 2020 είναι μια χρόνια με μεγάλες προκλήσεις και είμαστε στο Λονδίνο, στην World Travel Market, όπως θα είμαστε και όπου αλλού χρειασθεί, για να δώσουμε την μάχη για τα νησιά μας. Να δώσουμε την μάχη, για μια ακόμη χρονιά, για να τα κρατήσουμε στην κορυφή που αξίζουν”.

 Το Γραφείο Τύπου