Αξιότιμη Αντιδήμαρχε Θήρας, κυρία Κίτσου

Με την ευκαιρία της ανοικτής σας επιστολής προς την εταιρεία μας, κρίνουμε σκόπιμο να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις δραστηριότητες μας στη νήσο Θήρα και ειδικότερα να επισημάνουμε τα εξής:

  • Τα τελευταία έτη, λόγω της συνεχούς και αλματώδους ανάπτυξης του νησιού, ο ΔΕΔΔΗΕ έχοντας πάντα ως στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, όσον αφορά την κάλυψη των αυξανομένων απαιτήσεων ηλεκτροδότησης, καθώς επίσης και την συνεχή βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας προς τους καταναλωτές, έχει προβεί σε μεγάλες επενδύσεις στο Δίκτυο ηλεκτροδότησης, οι οποίες περιλαμβάνουν κατασκευές νέων Δικτύων για την ικανοποίηση αιτημάτων ηλεκτροδότησης, αισθητικές αναβαθμίσεις και συντηρήσεις-βελτιώσεις των ήδη εγκατεστημένων. Στα πλαίσια αυτά, από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, συνεργεία μας εργάζονται πυρετωδώς και μάλιστα εν μέσω απρόβλεπτων καταστάσεων που προέκυψαν εξαιτίας της εμφάνισης του Covid 19, για την κατασκευή της νέας γραμμής τροφοδότησης της Οίας, ούτως ώστε οι εγκαταστάσεις μας να έχουν την απαιτούμενη επάρκεια πριν από την έναρξη της Θερινής περιόδου. Με τον τρόπο αυτό είμαστε σε θέση να ανταπεξέλθουμε επιτυχώς στις ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις της περιοχής.
  • Κατά την διάρκεια των ως άνω περιγραφόμενων εργασιών, ήταν απαραίτητη η διακοπή της ηλεκτροδότησης περιοχών του νησιού, ώστε να καταστεί εφικτή η σύνδεση των νέων τμημάτων στο υπάρχον δίκτυο. Οι προγραμματισμένες διακοπές πραγματοποιήθηκαν με την λιγότερη δυνατή όχληση των καταναλωτών, σε συνεργασία με όλους τους φορείς και πάντα με έγκαιρη και πλήρη ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων. Να έχετε υπόψη σας ότι οι προγραμματισμένες διακοπές λόγω εργασιών, δημοσιεύονται τόσο σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ, τουλάχιστον 48 ώρες πριν την πραγματοποίηση τους, όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας www.deddie.gr. Οι εργασίες μας αυτές ολοκληρώνονται εντός της τελευταίας εβδομάδας του Μαΐου.
  • Ανεξάρτητα από τα παραπάνω όμως, όπως αντιλαμβάνεσθε, δεν είναι δυνατόν να αποφευχθεί εντελώς κάποια απρόβλεπτη διακοπή – βλάβη στο Ηλεκτρικό σύστημα του νησιού στο σύνολό του. Όπως προκύπτει από τα αρχεία βλαβών της Πρακτορείου Θήρας οι βλάβες είναι μεμονωμένες σε υποσταθμούς ΧΤ και σίγουρα όχι εκτός των συνηθισμένων περιπτώσεων που αντιμετωπίζονται στα δίκτυα διανομής. Σχετικά με τα παράπονα αναφορικά με βλάβες συσκευών σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχουν καταχωρημένες αιτήσεις αποζημιώσεων στο αρχείο του Πρακτορείου.
  • Όσον αφορά την αναγγελία των βλαβών στο τηλ. κέντρο 11500, εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης οικονομικής επιβάρυνσης, το κοινό μπορεί να καλεί στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500. Επιπλέον για την καλύτερη εξυπηρέτηση, διατίθεται διαδικτυακή εφαρμογή για την δήλωση βλαβών, (https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html) μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους. Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση.

 

Με εκτίμηση

 

Νικόλαος Ραγκούσης

Διευθυντής Περιοχής Σύρου