Η Hyatt, η Intercontinental και η ισπανική Melia επιδιώκουν επεκτείνουν την παρουσία τους σε resorts και σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς στη χώρα μας, ενώ η Radisson υπογράφει στο νέο απόκτημα του ομίλου Φάις στη Σαντορίνη
Στη δεύτερη συνεχόμενη δύσκολη σεζόν για τον ευρωπαϊκό τουρισμό οι ξένες αλυσίδες δίνουν ξανά ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό, ο οποίος σταδιακά γίνεται επώνυμος, με ξενοδοχεία δηλαδή που αποτελούν μέλος ενός ξένου ή ελληνικού brand που διαθέτει πάνω από μία μονάδα ανά την Ελλάδα.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του κλάδου, οι επώνυμες αλυσίδες αντιστοιχούν σε διψήφιο ποσοστό επί του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων, στο 10%, έχοντας σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με πέντε χρόνια πριν. Επιπλέον, με δεδομένο το κατά πολύ μεγαλύτερο μέγεθος των εν λόγω ξενοδοχείων σε σύγκριση με τις πιο οικογενειακές μονάδες, πλέον είναι πολύ περισσότερα πάνω από 1 στα 3 -ή αλλιώς το 32%- τα δωμάτια που αντιστοιχούν τώρα σε επώνυμες αλυσίδες.
Και έπεται συνέχεια, αν ληφθούν υπόψη οι δηλώσεις των επιτελών των μεγάλων ομίλων του εξωτερικού ότι θέλουν να ενισχύσουν περαιτέρω το αποτύπωμά τους στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, και δη στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή που και οι Ελληνες ξενοδόχοι επενδύουν περαιτέρω στο branding.