Ο Όμιλος Lufthansa πραγματοποίησε εκδήλωση Ανοιχτής Συζήτησης με καλεσμένους εκπροσώπους των Mέσων Ενημέρωσης προκειμένου να τους ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις στον Όμιλο στη διεθνή και την ελληνική αγορά. Ομιλητές ήταν ο κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου Lufthansa. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε φιλική κι ευχάριστη ατμόσφαιρα εμπνευσμένη από το νησί της Σαντορίνης στον φιλόξενο χώρο του Chocolat Royal στο Θησείο.
Ο κ. Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες. Στη συνέχεια ο κ. Pullem αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος. «Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», υπογράμμισε ο κ. Pullem.
Αναφερόμενος στην νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου. Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια αυτή τη στρατηγική».
Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.
Το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa – Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS – προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.
Ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa παρουσίασε τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα και τις ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του ανάπτυξη.
«Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς», σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016. Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ. Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε.
Επιπλέον, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. «Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.
«Η Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.
Τέλος ο κ. Τζεβελέκος αναφερόμενος στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της Lufthansa σχολίασε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον Όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια #SayYesToThe World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive Designers Week 2018. «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν τις εντυπώσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».
Media Relations
Γραφείο Τύπου για Ελλάδα και Κύπρο
PRConnexion – Χριστιάνε Χάνσελ–Γάτος και Στέλλα Ουρούμη,
Τηλ: 210 8003655
E-mail: info@prconnexion.gr
Όμιλος Lufthansa εν συντομία
Ο Όμιλος Lufthansa είναι ηγέτης στην αγορά των αερομεταφορών στην Ευρώπη και o μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος στον κόσμο, όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του. Ο Όμιλος επιδιώκει να αποτελεί «Πρώτη επιλογή στον κλάδο των Αερομεταφορών» για τους πελάτες, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τους συνεργάτες του. Η ασφάλεια, η ποιότητα, η αξιοπιστία και η καινοτομία είναι οι βασικές αξίες και οι προτεραιότητες που ορίζουν όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου Lufthansa.
Ο Όμιλος Lufthansa περιλαμβάνει τρεις στρατηγικούς τομείς: Hub Airlines, Point-to-Point και Service Companies. Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη του Ομίλου (Hub Αirlines), Lufthansa, SWISS και Austrian Airlines, ξεχωρίζουν ως premium brands και εξυπηρετούν τις εγχώριες αγορές τους από τους κόμβους της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, της Ζυρίχης και της Βιέννης. Επίσης, μέσω της Eurowings, ο Όμιλος προσφέρει στην αναπτυσσόμενη αγορά ταξιδιών αναψυχής απευθείας πτήσεις (point-to-point) κοντινών και μακρινών αποστάσεων. Ο Όμιλος Lufthansa έχει επεκταθεί με επιτυχία και σε άλλους κλάδους του τομέα της αεροπορίας, μέσω θυγατρικών εταιρειών Παροχής Υπηρεσιών (Service Companies), κάθε μια από τις οποίες κατέχει παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Οι αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa εξυπηρετούν 343 προορισμούς σε 103 χώρες προσφέροντας 15.415 πτήσεις κάθε εβδομάδα. Ο συνολικός στόλος του Ομίλου αποτελείται από 728 αεροσκάφη περίπου (Δεκέμβριος 2017), ενώ οι παραλαβές νέων αεροσκαφών θα συνεχιστούν έως το 2025. Το 2017, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 130.000 άτομα προσωπικό, καλωσόρισε 130 εκατομμύρια επιβάτες στις πτήσεις του και σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 35,6 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο Όμιλος Lufthansa διοικείται από πενταμελές Εκτελεστικό Συμβούλιο, του οποίου η σύνθεση έχει ως ακολούθως: Ο κ. Carsten Spohr είναι Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ο κ. Thorsten Dirks είναι υπεύθυνος για την Eurowings και τις υπηρεσίες αερομεταφορών, ο κ. Harry Hohmeister είναι αρμόδιος για την εμπορική διαχείριση των Hub Airlines και των κόμβων του Ομίλου, ο κ. Ulrik Svensson είναι επικεφαλής Οικονομικών και Πληροφορικής και η Dr. Bettina Volkens είναι υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού και Nομικών υποθέσεων.