Μεγάλα ταξιδιωτικά brand που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, με επικεφαλής τις Booking.com και Trivago, δημιούργησαν τη πλατφόρμα COVID Travel Alliance η οποία θα αποτελέσει πηγή δεδομένων σχετικά με το πώς εξελίσσεται η διασποράς του κορωνοϊού.
Στην πλατφόρμα συμμετέχουν τα brand Barcelo Hotels, Eurowings, FlixMobility, Iberostar Hotels, KLM και Radisson Hotel Group.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η συλλογή δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές, τα ιδρύματα και τα brand ώστε να κατανοούν τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό σε κάθε προορισμό, περιφέρεια ή χώρα.
Η πληροφόρηση αυτή θα περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τα σύνορα, τη διαμονή και όλα τα είδη ατραξιόν και δραστηριοτήτων που θα παραμένουν ανοικτά για τους ταξιδιώτες, ενώ θα περιλαμβάνεται ενημέρωση και για τα μπάρ και τα εστιατόρια στους προορισμούς.