Από τις τοποθετήσεις του Αντιπεριφερειάρχη και των μηχανικών έβγαινε το συμπέρασμα ότι προς το παρόν δεν βλέπουν καμιά επικινδυνότητα στο δρόμο προς το λιμάνι του Αθηνιού και οι υπηρεσίες έκαναν ό,τι έπρεπε να κάνουν.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση, θέσαμε το πρόβλημα όχι μόνο του δρόμου αλλά και των πρανών και του λιμανιού, εκτιμώντας ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα αφού ελλοχεύει κίνδυνος αποκλεισμού του νησιού, εξ αιτίας των ζημιών που υπέστη η προβλήτα του Αθηνιού λόγω κακοκαιρίας. Είναι ευθύνη του Δήμου και της Περιφέρειας να ασκηθεί πίεση και να κληθούν ΑΜΕΣΩΣ οι αρμόδιοι Υπουργοί (Υποδομών, Τουρισμού κ.λ.π ) να δουν την κατάσταση και να δεσμευτούν για ουσιαστική λύση ώστε να μη συμβεί αυτό που απευχόμαστε, να μείνει η Σαντορίνη χωρίς λιμάνι!
Στη Μάνδρα και στο Μάτι, δίπλα στην πρωτεύουσα της χώρας, χάθηκαν άδικα συνάνθρωποί μας γιατί δεν υπήρχαν αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα – ούτε έχουν γίνει μέχρι σήμερα – γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση τα θεωρεί «μη επιλέξιμες δαπάνες» και όπως φαίνεται με την αντίληψη αυτή συμφωνούν η διοίκηση του Δήμου Θήρας και της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ έχει καταθέσει 5 (πέντε) ερωτήματα στους αρμόδιους υπουργούς όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων για το θέμα της επικινδυνότητας του δρόμου και των πρανών της καλντέρας και της απόλυτης αναγκαιότητας νέου λιμανιού. Οι απαντήσεις που έδωσαν όλοι ήταν … «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε».
Η Λαϊκή Συσπείρωση έχει βάλει το θέμα της κατασκευής νέου λιμανιού πάρα πολλές φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο Θήρας, με τη δημοτική αρχή να δίνει ανεπαρκείς ή καθόλου απαντήσεις.
Ο Σαντορινιός λαός πρέπει να βγάλει τα συμπεράσματά του και με τον αγώνα και την ψήφο του να δώσει την απάντηση που πρέπει διεκδικώντας ένα σύγχρονο και ασφαλές λιμάνι που θα εξυπηρετεί τις σύγχρονες ανάγκες της Σαντορίνης και της Θηρασιάς.
Βαγγέλης Σιγάλας, Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Αιγαίου
Μαρία Αργυρού, Δημοτική Σύμβουλος Θήρας.