Κέρδισε το βραβείο για το βίντεο με τίτλο «Luxury never sounds so good» – Διακρίθηκε ανάμεσα σε 50 συμμετοχές από όλον τον κόσμο στο 9th Cannes Corporate Media&Tv Awards

Το περιεχόμενο του βίντεο αναδεικνύει με περίτεχνο τρόπο τις παροχές φιλοξενίας που προσφέρει ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Σαντορίνη, καταφέρνοντας να κερδίσει το χρυσό βραβείο ανάμεσα σε 50 συμμετοχές απ’ όλο τον κόσμο που έλαβαν μέρος στο φεστιβάλ.

Το 9th Cannes Corporate Media&Tv Awards που διεξήχθη 26-27 Σεπτεμβρίου στις Κάννες θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα φεστιβάλ στην κινηματογραφική βιομηχανία των εταιρικών φιλμ και η εταιρία παραγωγής “NeedAFixer” ελληνικών συμφερόντων με έδρα το Λονδίνο και παραρτήματα σε 20 χώρες, είναι μια απο τις κορυφαίες εταιρίες παραγωγής σε διεθνές επίπεδο.

Αντικείμενο των δραστηριοτήτων της είναι η παραγωγή βίντεο που αφορούν στην προβολή ξενοδοχειακών μονάδων, τουριστικών προορισμών, εταιριών και στο φεστιβάλ των Καννών κατέκτησε το χρυσό βραβείο για το βίντεο με τίτλο «Luxury never sounds so good», το οποίο αναδεικνύει με εντυπωσιακές εικόνες και ήχο τις παροχές φιλοξενίας που προσφέρει στους πελάτες του, το ξενοδοχείο Canaves Oia Hotel στην Σαντορίνη.«Η NEEDaFIXER δραστηριοποιείται σε 100 χώρες και κινηματογραφεί περισσότερα από 1000 βίντεο τον χρόνο, τα οποία κερδίζουν βραβεία και διακρίσεις σε ποικίλα φεστιβάλ. Η χαρά μου όμως είναι απερίγραπτη και η περηφάνια μου ακόμα μεγαλύτερη γιατί το βραβείο αυτό το κερδίσαμε στις Κάννες για ένα ελληνικό ξενοδοχείο, για την Ελλάδα μας» ανέφερε στο protothema.gr η Ελληνίδα ιδιοκτήτρια της εταιρίας παραγωγής, Σοφία Παναγιωτάκη.

video2
video3