Η TUI Ηνωμένου Βασιλείου αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του προγράμματός της για το καλοκαίρι του 2019, το οποίο περιλαμβάνει 720.000 επιπλέον θέσεις, περισσότερες διαμονές 10 και 11 διανυκτερεύσεων και περισσότερες αναχωρήσεις από περιφερειακά αεροδρόμια. Επιπλέον, υπάρχουν 40 νέες διαδρομές και 16 θέρετρα των TUI ή First Choice, όπως το Holiday Village και το SplashWorld.
Ο παράγοντας-“κλειδί” για τη μεγάλη αυτή ανάπτυξη του T.O. είναι αυτό που η εταιρεία περιγράφει ως ένα “δυναμικό σχέδιο περιφερειακών αερομεταφορών”, με νέες διαδρομές από 15 αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, το 65% των οποίων είναι μοναδικά για την TUI. Η κίνηση αυτή ανοίγει νέους προορισμούς μεσαίων και κοντινών αποστάσεων για τους επιβάτες που επιθυμούν να πετάξουν από κάποιο κοντινό τους αεροδρόμιο.
Οι μεγαλύτεροι αριθμοί αεροσκαφών της TUI θα πετάξουν από τα βρετανική αεροδρόμια Doncaster Sheffield, Manchester, Cardiff, Birmingham, East Midlands και Glasgow, από τα οποία θα εξυπηρετηθεί το 60% των πελατών της την περίοδο των διακοπών.
Επιπέον δυναμικότητα προστέθηκε στην Κροατία, την Ελλάδα και την Τουρκία, ενώ παράλληλα πρόκειται να δημιουργηθούν 200.000 επιπλέον θέσεις στα δημοφιλή αφρικανικά νησιά του Πράσινου Ακρωτηρίου.
Ακόμη, θα προστεθούν πέντε TUI Sensimar Resorts μόνο για ενήλικες, από ένα στα ελληνικά νησιά της Κρήτης, της Ζακύνθου και της Σαντορίνης, ένα στο Dalaman της Τουρκίας και ένα στο Agadir του Μαρόκου.
Ένα νέο οικογενειακό ξενοδοχείο, το TUI Family Life Resort, έχει προστεθεί στο τουρκικό θέρετρο της Αττάλειας, ενώ ένα First Choice Holiday Village θα ανοίξει στο Playa Blanca του Lanzarote, στις Κανάριες Νήσους.
Η First Choice θα ανοίξει επίσης ένα SplashWorld στο θέρετρο Marsa Alam στην Ερυθρά Θάλασσα το καλοκαίρι του 2019, ενώ ένα ακόμη SplashWorld θα λειτουργήσει στη Δομινικανή Δημοκρατία το Δεκέμβριο του 2018.
Ο εμπορικός διευθυντής της TUI Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας, Richard Sofer, δήλωσε: “Το ‘Summer 2019’ είναι το πιο φιλόδοξο πρόγραμμα που έχουμε παρουσιάσει ποτέ, με σκοπό να παρέχουμε νέες δυνατότητες στους υπάρχοντες πελάτες μας, προσελκύοντας νέους παραθεριστές στα εμπορικά σήματα TUI και First Choice. Αυτό είναι απλώς το πρώτο βήμα σε ένα συναρπαστικό όραμα, που θα εξελιχθεί μέσα στους επόμενους 12 μήνες”.
Οι τιμές για το νέο πρόγραμμα, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 5 Απριλίου, δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί.